خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

محل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شما

آرشیو مطالب
Archive

امکانات وب
Code

پر مخاطب ها
Favorite Posts

خبرنامه
NewsLetter

عضویت
Register

نام کاربري :
رمز عبور :

ترمیم مو
نویسنده : بهزاد مقتدر شنبه 30 دی 1396 - 14:02
ترمیم مو

ترمیم مو , هزینه ترمیم مو , روش های ترمیم مو , قیمت ترمیم مو , تکنیک های ترمیم مو : ترمیم مو به پروسه ی گفته می شود که در آن از موی فرد برای بانک مو استفاده نمی شود و از شبکه ی مخصوص استفاده می کنند که موی های جدید به وسیله آن جایگزین می شود و فیکس می گردد به معنای دیگر ترمیم مو را می توانیم این گونه تعریف کنیم که نیازی به بانک موی فرد ندارد و توسط مراکز مجری ترمیم مو بانک مو تهیه می گردد و به واسطه کراتین های گیاهی روی سر فیکس می گردد و در یک جلسه ترمیم مو قابل انجام می باشد و همه ی افرادی که به هر علتی مو ندارند می توانند از این روش استفاده نمایند وبرایشان مناسب می باشد.اگر کسی ریزش مو داشته باشد یا به نتیجه ی برای کاشت مو نرسیده باشد این روش می تواند بهترین گزینه برای بازگشت زیبایی موهایش باشد. در ترمیم مو می توان از خط رویش تا شقیقه ها و کل سر را ترمیم کرد و هیچ محدودیتی وجود نداشته است.

روش ترمیم مو

لازم است بدانید که ترمیم مو مانند دیگر فعالیت های زیبایی دیگر روش های متفاوتی داشته است که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

  1. روش ترمیم مو hrt
  2. روش ترمیم مو نانو
  3. روش ترمیم مو سرجری تیپ
  4. روش ترمیم مو hrp
  5. روش ترمیم مو hrs
  6. روش ترمیم مو نانو ارگانیک
  7. روش ترمیم مو میکرو پوینت
  8. و…

بهترین و جدیدترین روش های ترمیم مو چیست؟

یکی از جدیدترین روش های ترمیم مو روش hrt می باشد که تنها می توان این روش را به عنوان یک روش استاندارد در دنیا برای ترمیم مو معرفی کرد. بسیاری از مراکز زیبایی هم اکنون از این روش استفاده می کنند .

این روش همانطور که در ابتدا بیان کردیم به بانک موی شخص نیازی نبوده و بانک مو توسط مرکز زیبایی تهیه می شود.

برخی از مراکز انتخاب بانک مو را در این روش به واسطه تست مو دیجیتال انجام میدهند و موهای متقاضی در جلسه اول تست می شود و در نهایت موی انتخاب می شود که با رنگ ، جنس ، حالت شخص هماهنگی داشته باشد. این روش معایب روش های گذشته را ندارد که یکی از آنها خط فرق طبیعی و خط رویش طبیعی می باشد. برای طبیعی جلوه دادن موهای ترمیمی از تکنیک بیلیچینگ استفاده می شود که نیاز به یک جلسه خواهد داشت که انجام آن دو شاخه خواهد داشت یکی از آنها ترمیم مو به روش کراتین گیاهی و دیگری ترمیم مو به روش بافت است.

معمولا متقاضیان ترمیم مو نگراند که رنگ ، مش ، سشوار ، هایلایت ، سونا ، استخر، جکوزی و … را چگونه می توانند بعد از ترمیم مو انجام بدهند که لازم است بدانید جایی هیچ نگرانی نیست و در روش همه ی این قابلیت ها وجود دارد.


 

 

خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 

 


ترمیم مو

این تکنیک ، جز تکنیک های است که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و تقریبا هر کسی دوست دارد که برای جبران موهای از دست رفته خود از آن استفاده نماید ، در این تکنیک دیگر نیازی نیست که شخص بانک موی مناسب و خوبی داشته باشد بلکه به بانک مو دقت نمی شود. زمانی که شما موهای طبیعی و راحتی را داشته باشید می تواند بسیار مزیت را برایتان دنبال داشته باشد یکی از آنها بدست آوردن اعتماد به بنفس است اما آیا اگر ما دچار بیماری باشیم نمی توانیم دیگر موی زیبایی داشته باشیم؟

آیا بیماران دیابتی و ناراحتی قلبی می توانند ترمیم مو انجام بدهند؟

یکی از سوالاتی که همیشه افراد در زمان مراجعه به کلینیک ها و مراکز درمانی می پرسند این است که اگر ناراحتی قلبی و دیابتی داشته باشند می توانند برای کاشت مو یا ترمیم اقدام کنند؟لازم است بدانید که یکی از مناسب ترین راه های که برای اینگونه افراد توصیه می شود ترمیم مو می باشد.این تکنیک جدید سبب شده که بسیاری از افراد بتوانند از آن استفاده کنند و طرفداران زیادی داشته باشد.

این تکنیک در بسیاری از مراکز و کلینیک های معتبر کاشت مو و ترمیم صورت می گیرد و عزیزان می توانند با در نظر گرفتن یک مرکز معتبر بدون هیچ مشکلی برای ترمیم اقدام کنند و نگرانی نداشته باشند.

این روش مزایایی زیادی دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود :

۱)بدون جراحی و خونریزی است که بسیاری برای افراد دیابتی و مشکل قلبی مناسب بوده است.

۲)تراکم طبیعی این تکنیک بسیار مورد توجه قرار گرفته است

۳)هیچ نیازی به بانک موی شخص نمی باشد.

۴)با ترمیم مو می توانید به هر اندازه ی از قد موی خود برسید

بازدید : 575
برچسب‌ها :
ریزش مو در کودکان
نویسنده : بهزاد مقتدر شنبه 30 دی 1396 - 13:59

ریزش مو در کودکان

/0 دیدگاه /در , /توسط

ریزش مو در کودکان : برخی از کودکان متاسفانه دچار کچلی می شوند و این موضوع به دلایل ویژه ای مانند عفونت،آلوپسی آره اتا،شیمی درمانی ، مشکلات روحی رخ میدهد. جهت درمان ریزش مو و ترمیم مو می توانید مقالات زولفینه را مطالعه نمایید.

دلایل ریزش مو در کودکان – عفونت

یکی دلایل رایج که سبب ریزش مو در کودکان می شود, عفونت قارچی پوست سر می باشد.البته این عارضه را با کچلی قارچی سر نیز می شناسند که سبب می شود برخی از قسمت سر کودکان کچل شود.در صورتی که این مشکل برای کودکان شایع است ولی بزرگسالان و نوجوانان نیز ممکن است دچار این مشکل شوند.

کچلی قارچی مواردی مانند خارش،شکستگی مو ، وجود لکه های سیاه روی پوست سر را به همراه داشته است.معمولا کودکانی که از نظر بهداشتی در سطوح پایین قرار دارند و مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت نمی کنند و یا در برای مدت در معرض رطوبت قرار می گیرند به این مشکل دچار می شوند.

نکته ی که باید دقت کنید این است که این بیماری مسری می باشد و از مواردی چون شانه،کلاه مشترک ، تماس مستقیم با افراد آلوده نیز می تواند انتقال داده شود.
والدینی که کودکانشان دچار عفونت قارچی شده اند باید دقت کنند که سریعا به پزشک مراجعه کنند و درمان کودکانشان را جدی بگیرند و اجازه ندهند تا زمان بهبودی کامل فرزندشان به مدرسه برود.

ریزش مو در کودکان – بیماری آلوپسی آره اتا

این بیماری جز بیماری های خود ایمنی به شمار می رود که در آن سلول های مو مورد حمله سیستم ایمنی بدن قرار می گیرند و معمولا بدین صورت است که فرد در زمان کوتاهی موهایش را از دست می دهد و روی سر کودک ، تکه های خالی از مو به وجود می آید.در هر سنی ممکن است این بیماری برای فرد پیش بیاید.متخصص پوست ، بیمار را معاینه می کند و با ارزیابی علائم در بیمار آلوپسی آره اتا را تشخیص میدهد که متاسفانه هنوز هیچ درمان قطعی برای آن وجود نداشته است.این بیماری می تواند در فرد دچار پیشرفت داشته باشد ولی بعد از زمانی متوقف خواهد شد و پس از چندماه و چند سال مجدد آغاز گردد.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


ریزش مو در کودکان – شیمی درمانی

ریزش مو در کودکان

ریزش مو در کودکان

بسیاری از بیمارانی که داروهای شیمی درمانی را مصرف می کنند عوارضی مانند کم مویی و طاسی را تجربه می کنند. در صورتی که کودکی دچار سرطان شود و شیمی درمانی را طی کند متاسفانه این مشکل برای او پدید می آید.

والدین باید در این شرایط نکات لازم را به کودکشان یادآوری کنند و شرایط را به گونه ی محیا کنند که کودک بتواند خود را با موقعیت به وجود آمده وفق دهد و دچار مشکلات جدی تر نشود . البته بعد از اینکه دوره شیمی درمانی تمام شود موهای کودک مجدد رشد می نماید و او می تواند به وضعیت عادی برگردد.

ریزش مو در کودکان – مشکلات روحی

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر کودکی پدید بیاید و ریزش مو را در او به وجود بیاید مشکلات روحی و عاطفی است. اگر کارها و فعالیت های را به کودک بسپاریم که از سن او فراتر باشد و او از پس این مشکلات برنیاید این امکان وجود دارد که عوارضی مانند ریزش مو را برای او به همراه داشته است.باید بدانید که با ایجاد این چالش ها برای کودک می توان تاثیرات منفی را روی روح و روان او ایجاد نمایید.

برچسب ها: , , , , , , ,

بازدید : 561
برچسب‌ها :
دلایل سفید شدن مو
نویسنده : بهزاد مقتدر شنبه 30 دی 1396 - 13:54

دلایل سفید شدن مو

/0 دیدگاه /در /توسط

دلایل سفید شدن مو چیست؟ : متخصصان می گویند که سفید شدن مو می تواند نشانه ی از سبک جدید زندگی ما باشد. اگر سفید شدن مو به علت افزایش سن و پیری باشد طبیعی است ولی اگر در سن ۲۰سالگی و ۳۰سالگی اتفاق بیوفتد سبب ناراحتی و آزار شخص می شود و باید به دنبال راهی بود تا بتوان آن را برطرف کرد.

رنگ مو به وسیله رنگدانه ها می باشد که با افزایش سن این رنگ دانه ها کم می گردند و موها به رنگ خاکستری در می آیند و زمانی که رنگدانه ها به پایان برسند مو کاملا سفید می شوند.

دلایل سفید شدن مو

در کم شدن میزان رنگدانه ها عوامل متعددی وجود دارد که می توان به آلودگی هوا ، اختلالات هورمونی ،شرایط پزشکی ، کمبود رنگ سیاه در مو ، ژنتیک ، شرایط پزشکی و جراحی ها ، استرس و اضطراب،استفاده از فرآورده های شیمیایی مانند شامپو و صابون و… اشاره کرد.

برای جلوگیری از سفید شدن مو چه کارهای را می توان انجام داد؟

متخصصان همواره می گویند که برای کاهش سفیدی مو و جلوگیری از سفید باید اقدامات لازم را انجام بدهیم. یکی از این اقدامات مصرف ویتامین B12 در رژیم های غذایی می باشد. در ادامه به برخی دیگر از این توصیه ها اشاره شده است:

  1. میزان تیروئید بدن را کنترل نمایید تا از بروز اختلال در بدن جلوگیری کنید
  2. عدم مصرف دخانیات زیرا بر بدن تاثیر منفی و معکوس می گذارند
  3. استفاده از غذاهای که آنتی اکسیدان دارند مانند سبزیجات و چای سبز
  4. جایگزین کردن رنگ های طبیعی مانند حنا به جای رنگ های شیمیایی و صنعتی
  5. استفاده از مواردی که موجب ترمیم طبیعی مو و تقویت مو می شوند مانند انگور هندی ، روغن بادام ، چای سیاه ،روغن دانه هویج و شنبلیله

معمولا امروزه افرادی که دچار این مشکلات مو می شوند به دنبال راهی هستند تا بتوانند سریع ترین درمان را انجام بدهند. عصر امروز به عنوان عصر تکنولوژی می باشد و می بینیم که در خصوص درمان ها و زمینه های مختلف راهکارها و اطلاعات زیادی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.مو جز یکی از مواردی است که بر روی زیبایی شخص تاثیر بسزایی داشته است و اگر در آن تغییری ایجاد شود ، سعی می کنند کنند راه کاری پیشنهادی را به واسطه دوستان و اینترنت امتحان کنند تا به سریع ترین راه حل ممکن برسند.

متخصصان همیشه توصیه می کنند راهکاری را که بدون دانش و تحیقیق و غیر علمی باشند علاوه بر اینکه نمی تواند مشکل را برطرف کند سبب افزایش میزان ریزش مو نیز می باشد. اگر می خواهید که از روشی استفاده کنید که برای همیشه از مشکلات مو رها شوید باید به کلینیک های زیبایی و مراکز معتبر باید مراجعه نمایید و از روش های موثر استفاده نمایید.

روش SUT چیست و مزایای آن چیست؟

یکی از روش های است که برای پیوند مو از آن استفاده می شود و به عنوان جدیدترین روش شناخته شده است. در روش های سنتی دوران نقاهت ، جراحی ، برش و… وجود داشت ولی در این روش دیگر خبری از این معایب نیست و خیلی سریع فرآیند کاشت صورت می گیرد. در این روش می توان تا ۱۴هزار تار مو را کاشت و از روش های سنتی برتری داشته است. در این روش خط رویش را به شکلی طراحی می کنند که مطابق با نظرات متقاضی باشد.روند انجام بدین صورت است که حداکثر گرفت ها از فولیکول های برداشت شده ، گرفته می شود و برای اینکه مورد آسیب واقع نشوند فریز می شوند و سپس توسط تیم مجرب خیلی با دقت و بسیار ظریف در محل مورد نظر پیوند داده می شوند.


 

 

خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 

 


روش FUE چیست و چه مزایایی داشته است:

در این روش بدین صورت است که به وسیله ابزارهای ظریف واحدهای فولیکولی از بخشی از سر برداشته می گردند و قسمت مورد نظر کاشته می شوند. در این روش هیچ نیازی به جراحی های طولانی نیست و بعد از اتمام پروسه ، متقاضی دوران نقاهتی نخواهد داشت.
جالب است بدانید بدون هیچ گونه خونریزی و بی هوشی می باشد و تنها در یک جلسه کاشته می شود.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 546
برچسب‌ها :
ریزش موی بانوان
نویسنده : بهزاد مقتدر شنبه 30 دی 1396 - 13:46

ریزش موی بانوان

/0 دیدگاه /در , /توسط

ریزش موی بانوان : خانم ها از دسته افرادی هستند که بسیار به زیبایی موهایشان اهمیت میدهند و برایشان مهم است که موهای زیبایی داشته باشند و اگر دچار ریزش مو شوند سریعا به دنبال راه حلی هستند تا آن را درمان کنند و ریزش موی شان قطع گردد.
بانوان عزیز همیشه باید در نظر داشته باشند که هر ریزش موی جایی نگرانی ندارد و ریزش موهای که در اثر خوابیدن ، سشوار کشیدن یا دوش گرفتن سبب می شود اصلا نگران کننده نیست . ریزش موی بانوان یک امر طبیعی بوده که جای هیچ نگرانی را ندارد و با رعایت کردن اصول بهداشتی می توان جلوی ریزش موی را گرفت .

ریزش موی بانوان

ریزش موی بانوان

دوره های رشد مو

رشد مو دارای دوره های متفاوتی است که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم :

۱ – آناژن

این دوره به رشد موها اختصاص دارد که در موهای سر بین دو تا شش سال و در موهای دیگر نقطه های بدن بین یک تا شش ماه است. به صورت میانگین در هر زمان ۸۵ درصد موها در این مرحله قرار دارند.

۲ – کاتاژن

این دوره کوتاه مدت است که تقسیم سلول های ماتریکسی در این دوره متوقف شده و جداسازی فولیکول های مو از قسمت پاپیلا صورت می گیرد.

۳ – تلوژن

این دوره سه ماهه است که در آن تمام فعالیت های سلولی متوقف می گردد موی مرده که به همراه فولیکول های مو دژنه شده است موی چماغی گفته می شود.


 

 

خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 

 


عواملی که سبب ریش موی بانوان می شود

عوامل متعددی وجود دارد که سبب می شود بانوان دچار ریزش مو شوند که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم:

  • ریزش مو در بانوان می تواند به علت بارداری، استرس، بیهوشی ، اضطراب و … باشد.
  • متاسفانه در ایران عده ی زیادی هستند که مشکلات تیروئیدی دارند و ممکن است تیروئیدشان کم کار یا پرکار است که می تواند در ناخن و موهایشان مشکلاتی ایجاد نماید .
  • وظیفه نگهداری موها به عهده پوست مو است. زمانی که برای پوست سر مشکلی ایجاد گردد موجب می شود که موها نیز آسیب ببینند و دچار ریزش شوند و همچنین مشکلاتی مانند عفونتهای قارچی و شوره سر و پسوریازیس را برای افراد پدید می آورد .
  • داروهای زیادی هستند که عوارضی را برای افراد پدید می آورند و می تواند این عوارض مانند ریزش مو باشند که از داروهای ضد التهابی ، داروهای شیمی درمانی پدید می آیند .
  • بانوان زیادی که موهایشان را دم اسبی می بندند یا از مواد شیمیایی استفاده می کنند موجب می شود که موهایشان شکسته شود و آسیب ببیند.
  • یک موضوع کاملا جدا ، بیماری های اتوایمنی هستند که سبب می شوند ریزش مو اتفاق بیوفتد و علت آن سیستم اتوایمن بوده است که در آن حمله گلبول های سفید به مو صورت می گیرد و سبب می شود موها از بین رود مثل آلوپسی آره آتا.
  • یک بیماری دیگر با نام وسواس کندن مو یا آلوپسی تریکوتیلومانیا وجود دارد که در آن فرد با کندن موهایش آرامش میگیرد و همین موضوع سبب می شود که ریزش مو در آنها رخ دهد و البته در خانم ها دو برابر بیشتر از آقایان شایع می باشد.

بهترین درمان برای ریزش موی بانوان

خانم های عزیز می توانند از روش sut و fue استفاده کنند که می تواند برای افرادی که ریزش موی کمی دارند مناسب باشند و اگر ریزش مو با وسعت زیادی باشد بهتر است از روش hrt استفاده نماید . به کلنیک کاشت مو زلفینه مراجعه کنید و مشکل خود را با پزشک متخصص در میان بگذارید تا پزشک بهترین راه کار را برای حل مشکل ریزش موهایتان به شما ارائه دهد .

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , ,

بازدید : 554
برچسب‌ها :
پیشگیری از کک و مک
نویسنده : بهزاد مقتدر شنبه 30 دی 1396 - 13:43

پیشگیری از کک و مک

/0 دیدگاه /در /توسط

پیشگیری از کک و مک : برخی از متخصصان عقیده دارند که کک و مک ارثی بوده و هیچ راه حلی برای درمان آن وجود ندارد ولی افراد می توانند در تابستان از ضدآفتاب برای آن استفاده نمایند . متخصصان می گویند علت وجود کک و مک عامل های ارثی بوده که البته اشعه آفتاب نیز می تواند در ایجاد کک و مک موثر باشد .
قسمت های از بدن که بیشتر از دیگر قسمت در معرض تابش آفتاب هستند ، دچار کک و مک می شوند البته در زمستان این کک و مک ها ناپدید می شوند ولی در تابستان بیشتر به چشم می آیند .

پیشگیری از کک و مک

پیشگیری از کک و مک

پیشگیری از کک و مک و درمان آن

متخصصان پوست همواره می گویند که برای درمان کک و مک روش قطعی وجود نداشته است و فقط افراد مبتلا به کک و مک می توانند از ضد آفتاب استفاده کنند زیرا که تابش مستقیم آفتاب بر روی پوست سبب می شود کک و مک ها زیاد شوند . افرادی که مدام مجبورند در معرض نور آفتاب قرار گیرند باید از ضد آفتاب های مخصوص که مانع ایجاد کک و مک پوست می شود استفاده کنند .


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

جوش و جای آن

گاهی جوش های وجود دارد که بر اثر التهاب شدید می باشند و اثر آنها به صورت قرمزی یا لکه تیره و گاهی به صورت فرورفتگی باقی می مانند .
اگر جای جوش به صورت تیرگی باشد درمان می شود ولی اگر به شکل فرورفتگی باشد باید حتما با لیزر درمان گردد . جوش های که در دوران بلوغ هستند طبیعی می باشند ولی در برخی از نوجوانان کم و در برخی زیاد است ولی گاهی اصلا برخی آن را تجربه نمی کنند .

سلامت ناخن

به عقیده برخی از اساتید ، گاهی پوسته پوسته شدن اطراف ناخن ها بر اثر شست و شوی دست و کم شدن چربی پوست به دلایل نامشخص است اما مرطوب شدن مداوم دست و خشک شدن انگشتان موجب می شود که اطراف ناخن پوسته پوسته شود .

اگر از وجود کک و مک در پوستتان شما را آزار می دهد به کلنیک کاشت مو زلفینه مراجعه کرده و مشکل خود را با پزشک متخصص و مشاوران این کلنیک در میان بگذارید .

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

بازدید : 529
برچسب‌ها :
کاشت مو بدون تراشیدن موی سر
نویسنده : بهزاد مقتدر شنبه 30 دی 1396 - 13:41

کاشت مو بدون تراشیدن موی سر

/0 دیدگاه /در , /توسط

کاشت مو بدون تراشیدن موی سر : یکی از روش های که به عنوان پرطرفدارترین روش های زیبایی به شمار می آید کاشت مو بدون تراشیدن موی سر است که امروزه به علت درخواست های زیاد متقاضیان برای کاشت مو به پیشرفت های زیادی روبرو شده است و هر روز تلاش های زیادی صورت می گیرد که دیگر معایب گذشته را نداشته باشد.

کاشت مو

یکی از قطعی ترین روش های که برای طاسی سر مطرح است کاشت مو است. مهم ترین دلیل طاسی سر می تواند عامل های ارثی باشد. زمانی که فرد به ریزش مو دچار می شود علت اصلی آن است که از نسل های قبلی او یا از نسل سوم طاسی سر را به ارث برده است. افراد در جامعه بر این باورند که می توانند ریزش مو را با مکمل ها ، قرص ها، لوسیون ها و … درمان کرد ولی اصلا اینگونه نیست و این داروها تنها می توانند برای تقویت ساقه مو موثر باشند و اصلا نمی توانند به درمان عوامل ارثی در ریزش مو کمک کنند. کاشت مو تنها برای ریزش موی ارثی موثر می باشد زیرا به صورت ریشه ی درمان را انجام میدهد.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


کاشت مو با تراشیدن موی سر

روش Fut و Fit جز نخسین روش های بودند که برای کاشت مو مطرح گردیدند. روش کاشت fut بدین صورت بود که از کنار گوش راست تا کنار گوش چپ یک نوار برداشت می کردند و سپس برداشت گرفت را از روی فلپ انجام می دادند و کاشت را در قسمت جلوی سر یا ناحیه ی که طاس بود انجام می گرفت.این روش معایب زیادی داشت که شامل جراحی های مکرر، تراشیدن موی سر با تیغ، بی هوشی ، بخیه های پشت سر و … بود.

کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش fit به نسبت روش fut معایب کمتری به دنبال داشت. این روش بعد از اینکه درخواست های زیادی برای کاشت مو صورت گرفت و برای بدست آوردن رضایت متقاضیان به وجود آمد . در این روش تفاوت های با روش قبلی داشت که می توان به نوع برداشت مو اشاره کرد.در این روش برداشت به این صورت بود که موها به صورت پراکنده و تک تک برداشت می شدند که البته عوارض روش قبلی به صورت کامل در این روش برطرف نشده بود و دوران نقاهت زیاد ، خونریزی های شدید ، تراشیدن موی سر از جمله این معایب است.

کاشت مو به روش fut

کاشت مو به روش fut

کاشت مو بدون تراشیدن موی سر

کاشت مو به روش FUT به صورت اپدیت شده انجام می شود که بدون تراشیدن موی سر است . در این روش از پشت سر یک نوار برداشته می شود و گرفت ها به صورت تک تک زیرمیکروسکوپ مخصوص برداشته می گردند و دیگر مثل روش های قدیمی نیست که درد و خونریزی شدید را داشته باشد و این روش برخلاف روش های گذشته به گالازده آسیبی وارد نمی کند. و در نهایت خط اسکاری باقی نمی ماند.افرادی که دوست دارند کاشت موهایشان بدون تراشیدن مو باشد مخصوصا خانم های عزیز می توانند از این روش استفاده کنند .البته فراموش نکنید این روش برای هر کسی قابل انجام نیست و پیش از اینکه کاشت صورت بگیرد باید با مشاور و پزشک مشورت های لازم و بررسی دقیق صورت بگیرد.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 573
برچسب‌ها :
سیر تکاملی کاشت مو
نویسنده : بهزاد مقتدر شنبه 30 دی 1396 - 13:37

سیر تکاملی کاشت مو

/0 دیدگاه /در , /توسط

سیر تکاملی کاشت مو : در ۱۵ سال اخیر ، کاشت مو دچار تحول گسترده ی شده است و خوشبختانه تا به امروز موفقیت های زیادی در کاشت مو دیده می شود.
کاشت مو امروزه به اینصورت است که گرفت ها از واحدهای فولیکولی برداشته می شوند.این تغییرات و تحول ها ناشی از آن است که افراد زیادی متقاضی کاشت مو در جهان هستند.

سیر تکاملی کاشت مو

تنها روش کاشتی که از اوایل دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰مطرح بود روش گرفت برداری استاندارد بود که در آن از پوست یک تکه بزرگ برداشته می شده و هر گرفتی ۲۰ تا ۳۰مو را شامل بود.در چنین روشی فقط در یک جلسه ۵۰ تا۱۰۰ گرفت استفاده میشد.یکی از مشکلات عمده ی که در این روش وجود داشت این بود که قسمتی که به عنوان دهنده بود بسیار آسیب میدید و در آن قسمت خط زخمی مشاهده می شود که از زیبایی کاسته می شد.البته به جز این موضوع معایبی دیگری نیز داشت که می توان به تعداد چند جلسه مورد نیاز برای کاشت اشاره کرد که در نهایت سبب شود این روشها منسوخ شوند.

سیر تکاملی کاشت مو

سیر تکاملی کاشت مو

تکنیک های دیگری از اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ مطرح گردید که در این روش تعداد موها بین ۴ تا ۱۳ عدد در هر گرفت است. روش کار بدین صورت بود که در قسمت دهنده برش های کوچک تری ایجاد می شد که در نهایت زخم های کوچک تری باقی می ماند.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

در اواسط دهه۱۹۹۰ ، تکنیکی با عنوان استخراج واحدهای فولیکولی مطرح گردید که در این روش ، سوراخ های به اندازه یک سوزن ایجاد می شد و گرفت های واحد فولیکولی در آن جای می شد.در این روش به خاطر اینکه گرفت ها در کنار یکدیگر قرار گرفته می شدند موهای که کاشته شده ظاهری طبیعی تر داشته است.البته معایب این روش بدین صورت است که در قسمت ناحیه دهنده باز هم جای زخم و اسکار وجود داشته است.

در نهایت پزشکان و متخصصان کاشت مو به این فکر افتادند که روش جدیدی را ارائه بدهند به گونه ی که دیگر معایب دیگر روش ها را نداشته باشد و امروزه کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش SUT به عنوان روش های مطرح شده اند که کمترین عوارض جانبی را برای متقاضیان به همراه داشته است.در چنین روش های دیگر جای زخم و اسکار باقی نمی ماند و فرد دوران نقاهتی نخواهد داشت.

برچسب ها: , , , , , ,

بازدید : 559
برچسب‌ها :
عوارض ترمیم مو
نویسنده : بهزاد مقتدر شنبه 30 دی 1396 - 13:32

عوارض ترمیم مو

/0 دیدگاه /در , /توسط

عوارض ترمیم مو : زیبایی یکی از مواردی است که هر کسی دوست دارد آن را داشته باشد و البته جز حساس ترین حوزه های سلامت بوده است و در انتخاب آن بسیار دقت کرد.یکی از اولویت های مهم در زمان ترمیم مو کیفیت آن است که باید بهترین روش را انتخاب کرد و از هر نظر کیفیت تضمین شده باشد و دیگری که دومین فاکتور است هزینه انتخاب یک روش یا خدمت است چون زمانی که متقاضی مراجعه می کند انتظار دارد با توجه به هزینه ی که پرداخت می نماید به بهترین کیفیت و شکل کار او انجام شود و سومین فاکتور عوارض ترمیم مو است که بعد از کیفیت و هزینه بسیار مهم می باشد و لازم است در مورد آن مطالبی را بدانیم :

اولین فاکتور (کیفیت در ترمیم مو)

یکی از بهترین روش های که هم اکنون در تمام دنیا از آن استفاده می شود روش HRT می باشد.در این روش یک لایه ی شبیه سازی شده از پوست سر انسان تهیه می گردد و موها بر روی این شبکه سوار می شوند که مزیت های مانند خط رویش و خط فرق طبیعی به همراه دارد.قابلیت های متنوع مانند رنگ کردن ، فر کردن و … و همچنین حمام ، استخر و …. در این روش وجود داشته است . این روش به گونه ی است که اطرافیان متوجه ترمیم موی شما نخواهند بود.

دومین فاکتور(هزینه ترمیم مو)

عوارض ترمیم مو

عوارض ترمیم مو

پس از کیفیت ، هزینه درمان ریزش مو بسیار مهم است. البته این میزان هزینه مانند دیگر روشها مشخص نیست و به معیارهای مختلفی مانند جنس مو ، رنگ مو،تراکم مو ، بلندی و … بستگی دارد.فراموش نکنید در هزینه ها ، مرکزی که ترمیم در آنها صورت می گیرد و خدمات بعد از ترمیم نیز بسیار دخیل هستند. اگر ترمیم مو برای زیبایی باشد یا ترمیم مو برای درمان و تسکین بخشی و … باشد باز هم در میزان هزینه ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.به صورت کلی می توان گفت هزینه ی ترمیم مو از ۱۵۰۰۰۰۰ تومان الی ۲۵۰۰۰۰۰ تومان می تواند متغییر باشد .


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

سومین فاکتور (عوارض ترمیم مو)

همه ی ما می دانیم هر عمل و فعالیت پزشکی می تواند عوارض خاصی برای خود داشته باشد و معایبی نیز به همراه دارد.
در رابطه با عوارض ترمیم مو ، به انتخاب شما وابسته است که :

۱)مرکزی را انتخاب کنید که واقعا از همه لحاظ مورد تایید و معتبر باشد و همچنین تمامی مجوزهای لازم را داشته باشد و گول تبلیغات ارزان قیمت و بدون اعتبار را نخورید.

۲)آیا واقعا به ترمیم مو نیاز دارید ، در همه ی الگوهای ریزش مو به ترمیم مو نیازی نیست

۳)یک روش مناسب را برای ترمیم و کاشت مو انتخاب کنید. بهترین روشی که هم اکنون استفاده می شود روش hrt است و دیگر روش ها ساختگی هستند و می توانند سبب ایجاد مشکلات پوستی و مرض های مختلف شوند.

روش HRT

یکی از بهترین روش های برای ترمیم کاشت مو به روش hrt است که اولین روشیست که استانداردهای لازم را برای ترمیم مو را داشته است.در این روش دیگر نیازی نیست که بانک موی شخص را استفاده کنیم و در جلسه اول موهای شخص متقاضی با توجه به جنس ، مو ، حالت و… تست می شوند . این روش دیگر معایب روش های گذشته را ندارد و با یک جلسه نیز انجام می گردد. انجام ترمیم مو به روش کراتین گیاهی یا بافت صورت می گیرد و دیگر فرد متقاضی می تواند از قابلیت های رنگ ، مش ، استخر، سشوار و … نیز استفاده نماید.

ترمیم موی بانوان و ترمیم موی آقایان دارای ویزگی های مشترک زیادی می باشد ، ولی دارای تفاوت هایی نیز می باشد ، که پزشک معالج باید با در نظر گرفتن تمام موارد اقدام به عمل ترمیم مو نماید.

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 506
برچسب‌ها :
روند کاشت مو چگونه است ؟
نویسنده : بهزاد مقتدر شنبه 30 دی 1396 - 13:29

روند کاشت مو چگونه است ؟

/0 دیدگاه /در , /توسط

روند کاشت مو چگونه است ؟ زمانی که شخصی به ریزش مو دچار می شود ممکن است مشکلاتی مانند افسردگی و احساس ضعف را برای اوبه همراه داشته باشد . البته این گونه افراد نباید نگرانی به خود راه دهند زیرا خوشبختانه امروزه روش های زیادی وجود دارد که می تواند به صورت دائمی موهای خود را مجددا بدست بیاورند مانند کاشت مو و ترمیم مو .

استفاده از این روشها با هزینه نسبتا زیادی انجام می شود ولی این میزان هزینه برای بدست آوردن مو، عاقلانه است و روشی به صرفه خواهد بود.

از زمان های گذشته مردان و زنان زیادی دیده شده اند که دچار ریزش مو هستند ولی تا پیش از سال ۱۹۵۰ میلادی کسی در فکر یافتن روشی برای درمان نازک شدن مو و ریزش مو نبوده است.در صورتی که شما هم از افرادی هستید که ریزش مو دارید و می خواهید آن را درمان ریزش مو را آغاز کنید ،  می توانید با پزشک متخصص در این باره صحبت کنید و در مورد روش های کاشت مو و ترمیم اطلاعات کاملی بدست بیاورید و سپس اقدام نمایید.

روند کاشت مو

روند کاشت مو چگونه است

روند کاشت مو چگونه است ؟

اولین کاری که تیم پزشکی متخصص کاشت مو برای متقاضیان کاشت مو انجام میدهند پاک سازی موی سر شخص است که بعد از اتمام آن بخشی از موهای که به عنوان قسمت دهنده محسوب می شوند با سرعت و دقت بالا برداشته می شوند. بعد از آن موهای که برداشت شده را در قسمت مورد نظر که از قبل مشخص شده ، جایگذاری می کنند. برای اینکه فرآیند کاشت مو انجام شود چند ساعت زمان لازم است و برای روش های جدید تنها یک جلسه کافیست.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 

 

با توجه به اینکه موهای هر فردی با دیگری متفاوت است ، برای هر شخص میزان گرفت های مورد نیاز با توجه به مقدار ریزش متغیر می باشد. تیم پزشکی با توجه به سطحی که به ریزش دچار شده است، هزینه ها را تعیین می نماید.لازم است بدانید هیچ بیمه درمانی هزینه ی کاشت مو را قبول نخواهد کرد.

بعد از اینکه کاشت انجام شد ، طی چند هفته موهای که کاشته شده بر اثر شوک ریخته می شوند و بعد از چندماه دوباره جوانه می زنند.

ریزش مو تنها برای موهای سر اتفاق نمی افتد بلکه ممکن است برای هر قسمتی مانند ابرو نیز رخ دهد.خوشبختانه برای دیگر قسمت ها مانند ابرو و ریش عمل کاشت نیز انجام می گردد.گاهی تیم پزشکی به جای کاشت مو ، روش های تقویتی را توصیه می کنند.

نکته ) پیش از هر اقدامی باید یک کلینیک معتبر کاشت مو را برای این کار انتخاب نمایید.

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 575
برچسب‌ها :
چرا کودکان دچار ریزش مو می شوند ؟
نویسنده : بهزاد مقتدر شنبه 30 دی 1396 - 13:21

چرا کودکان دچار ریزش مو می شوند ؟

/0 دیدگاه /در , /توسط

چرا کودکان دچار ریزش مو می شوند ؟ افراد زیادی هستند که همواره تصور می کنند که ریزش مو تنها مختص بزرگسالان است ولی در اصل این چنین نیست و ممکن است کودکی دچار ریزش مو شود. اگر کودکی بیشتر از چندماه ریزش مو داشته باشد ممکن است به دلایل مختلف باشد که حتما پس از مشاهده ریزش مو باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا علت را دقیق تشخیص دهد و درمان را شروع کند.

چرا کودکان دچار ریزش مو می شوند ؟

ما در ادامه این پست سعی کرده ایم برخی از علل های ریزش مو را برای شما عزیزان تشریح کنیم: با زولفینه همراه باشید…


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

سوءتغذیه

چرا کودکان دچار ریزش مو می شوند ؟ گاهی اوقات ریزش مو به دلیل کمبود موادغذایی و مواد معدنی در بدن رخ میدهد.

– یکی از ویتامین های ب کمپلکس ، بیوتین است که برای تبدیل کربوهیدرات به گلوکز در سوخت رسانی به بدن ضروری است. در صورتی که این ماده در بدن وجود نداشته باشد موجب ریختن مو خواهد شد.

– گاهی ریزش مو در کودکان می تواند برای مصرف بیش از حد ویتامین آ باشد.

– روی یک ماده الی است که می تواند به طریق های مختلفی به متابولیسم سلول های بدن کمک نماید و موجب بهبود رشد کودک و نوجوانان شود و به رشد سلول های سازنده مو نیز کمک می نماید.

تینه آ کپیتیس

تینه آ کپیتیس

تینه آ کپیتیس

این عارضه نوعی عفونت قارچی است که در پوست سر رخ میدهد و به آن کچلی قارچی نیز گفته می شود. شکل های این بیماری مختلف است و عموما به صورت تکه های فلس شکل روی پوست سر دیده می شود. این فلس ها یا لکه ها گاهی بیضی و گاهی گرد هستند. در این حالت روی پوست سر لکه های سیاه دیده می شود یا موهای که در این قسمت هستند ریزش پیدا می کنند.

معمولا برای درمان ریزش مو در این عارضه ، داروهای ضد قارچ مثل گریزئوفولوین تجویز می شود که طول مصرف آن دوماه است.البته برای کم شدن میزان پوسته ریزی سر در زمان مصرف داروها می توان از شامپوهای ضد قارچ مثل «سلنیوم سولفید» یا «كتوكونازول»استفاده کرد. به دلیل اینکه قارچ مسری می باشد باید همه وسایل کودک ، شال گردن، کلاه ، برس و … شخصی باشد.

آلوپسی آره آتا

در این بیماری موهای شخص به صورت بیضی یا دایره ی ریخته می شود و خالی از مو و صاف می شوند. این بیماری واگیر دار نیست.تحقیقات نشان میدهد که حدود ۲۵ درصد از کودکان دچار این عارضه می شوند ولی می توان آن را با دارو و پمادها کنترل نمود. البته گاهی در کودکان دیده شده که پس از چند سال ، به یکباره موهای که ریخته شده بود باز می گردد .حدود پنج درصد از کودکان نیز بیماری شان انتشار پیدا می کند و جز موی سرشان همه ی بدنشان نیز دچار ریزش می شود. در سن های بالاتر می توان به وسیله تزریق استرویید و مصرف محلول ماینوکسیدیل به رویش مجدد موها کمک کرد. حدود هشت تا ۱۲ هفته زمان لازم است که موهای جدید رشد کنند.

تلوژن افلوویوم

تلوژن افلوویوم

تلوژن افلوویوم

یکی دیگر از عواملی که سبب می شود کودکان دچار ریزش مو شوند تلوژن افلوویوم است. زمانی که شرایط استرس آوری مثل تب زیاد ، انجام جراحی سخت ، از دست دادن یکی از اعضای خانواده و… حاکم باشد می تواند سبب شود که در چرخه منظم رشد مو اختلال ایجادگردد. این وضعیت حداکثر تا یک سال به طول می انجامد و عموما محدود شونده است. برای درمان آن هیچ روش قطعی نیست ولی اگر عاملی که سبب استرس شده را برطرف کرد می توان شاهد رشد دوباره موها شد.

اختلال غدد درون ریز

چرا کودکان دچار ریزش مو می شوند ؟ گاهی ریزش مو در کودکان می تواند به علت کم کاری تیروئید باشد. اگر کودکی دچار مشکل ریزش مو باشد که پس از آزمایش و معاینه مشخص شود به علت اختلال تیروئید است تحت درمان دارویی قرار خواهد گرفت.

دلایل دیگر ریزش مو در کودکان

گاهی دلایل دیگری وجود دارد که پزشکی نمی باشند و کم کم برطرف خواهند شد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱)کم مویی از زمان تولد

بسیاری از نوزادان در چندماه اول تولدشان رشد موهای کمی دارند اما پس از مدتی موهای ثابت جای موهای دوران نوزادی آنها را خواهند گرفت.

۲)ساییدگی

بسیاری از کودکان بین سه تا چهار ماهگی دچار ریزش موی منطقه ی می شوند که دلیل آن نشستن در صندلی مخصوص بچه و سایش سر به قسمت پشتی صندلی است. جای نگرانی نیست و کودکان زمانی که شروع به راه رفتن کنند این ریزش موی موضعی برطرف می شود.

۳)استفاده از کش مو و وسایل جانبی

چرا کودکان دچار ریزش مو می شوند ؟ گاهی ریزش مو به دلیل استفاده از کش مو و بافتن مو و … است که توصیه می شود اصلا برای کودکان و خردسالان از این گونه وسایل استفاده نکنید.

کاشت مو زلفینه همراه شما بای انتخاب بهترین مرکز کاشت مو و متخصصان مجرب در این زمینه است.

برچسب ها: , , , , , , ,

بازدید : 569
برچسب‌ها :
درمان ریزش موی مردان , راه های درمان ریزش مو در مردان
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 26 دی 1396 - 15:19

درمان ریزش موی مردان , راه های درمان ریزش مو در مردان

/0 دیدگاه /در , /توسط

نحوه درمان ریزش موی مردان , راه های درمان ریزش مو در مردان , نحوه درمان ریزش موی مدل مردانه چگونه است؟ : در دنیا افراد زیادی هستند که دچار ریزش موی مردانه یا طاسی ارثی می باشند. طاسی زمانی که به علت ارثی اتفاق بیوفتد در شروع با شکل M می باشد و کم کم به قسمت های جلوی سر و کناره های سر کشیده می شود. نکته جالب اینجاست که طاسی ارثی با هورمونهای جنسی مردانه ارتباط داشته ولی علت آن هنوز مشخص نیست.

درمان ریزش مو در مردان

طاسی ارثی را چگونه درمان کنیم؟

برای درمان طاسی ارثی درمانی های متنوعی پیشنهاد شده است که مصرف ماینوکسیدیل یکی از این راهکارهاست. تحریک تارهای مو به وسیله ماینوکسیدیل ها انجام می شود و سبب رشد می شود و کاهش ریزش مو را به همراه داشته است. ممکن است بعد از استفاده از ماینوکسیدیل سر دچار التهاب، خارش ، قرمزی یا تورم شود.

کاشت مو :

یکی از روش های درمانی که به صورت دائمی است و تا امروز نتایج خوبی را بدست آورده است کاشت مو می باشد. در کاشت مو بخشی از موهای شخص برداشته می شود و در قسمت های کم مو و فاقد مو کاشته می شود. به علت اینکه بانک مو متعلق به شخص است بیشترین میزان انطباق و سازگاری را با بدن داشته است پس می توان آن را به عنوان مطمئن ترین راهکارهای درمانی معرفی کرد.

مصرف مواد غذایی موثر :

گاهی ممکن است به علت عدم تعادل در مواد غذایی یا استفاده نادرست از رژیم های غذایی ، ریزش مو اتفاق بیوفتد. اگر می خواهید دچار این مشکل نشوید بهتر است به برخی از نکات زیر دقت کنید:

– مصرف میوه و سبزیجات زرد و قرمز مانند سیب زمینی و هویج :

این مواد دارای ویتامین آ هستند و سبب می شوند که سلامت مو و رشد آنها تقویت شود. ماهی غنی از امگا۳ است که بسیار برای رشد مو ضروری می باشد. سعی کنید حتما در برنامه های غذایی خود از ماست و غذایی های که ویتامین B5 دارند استفاده کنید چون افزایش جریان خون را در زیر پوست به همراه دارند. سالاد اسفناج به دلیل ویتامین آ و سی و آهن می تواند بسیار برای شما موثر باشد.میزان پروتئین لازم بدنتان را با خوردن گوشت و غذاهای دریایی تامین نمایید.تخم مرغ و شیر منبع غنی شده از ویتامین B7 هستند که بسیار برای بدن لازم هستند و همچنین غذاهای که روی دارند می توانند سبب کاهش ریزش مو شوند مانند صدف ، خرچنگ


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

مصرف زیاد آب :

اگر میزان کافی آب بدنتان تامین نشود موجب می شود رشد سلول های پوست و مو انجام نشود. پس در طول روز حداقل ۸ لیوان آب را بخورید. در زمان ورزش کردن حتما از آب استفاده کنید.

فراموش نکنید استرس می تواند یکی از عواملی باشد که ریزش مو را برای شما به وجود بیاورد پس لازم است بدانید استرس سبب می شود که موها خیلی سریع وارد مرحله استراحت شوند و در نهایت ریزش داشته باشند.

چک آپ را فراموش نکنید :

سعی کنید در چند ماه یکبار این کار را انجام بدهید تا اگر اختلال های هورمونی یا کم کاری تیروئید دارید بتوانید برای درمان اقدام کنید ؛ همین بیماری ها سبب ریزش مو می شوند.

چه راه های به عنوان راهکارهای درمان طبیعی برای ریزش مو وجود دارد؟

  1. تحقیقات زیادی نشان میدهد که آب پیاز می تواند سبب شد که رشد مجدد مو دوباره انجام شود. آب پیاز را روزی دو بار بر روی سرتان بمالید این کار پس از ۶ هفته می تواند نتایج خوبی برای شما داشته باشد.
  2. استفاده از خمیر بذر شنبلیله می تواند موجب رشد مو شود. در بذر شنبلیله عناصری وجود دارد که می تواند برای شما موثر باشد به گونه ی که بذر را با آب ترکیب نموده و روی سرتان به مدت ۴۰ دقیقه قرار میدهید.
  3. ماساژ پوست سر می تواند موجب شود که خون زیر پوست جریان یابد و در نهایت ریشه های مو تقویت شوند. البته این روش هنوز به صورت کاملا اثبات نشده ولی متخصصان می گویند ماساژ به وسیله روغن های رزماری و روغن زیتون می تواند مفید باشد.

برای رهایی از ریزش مو روش های درمانی دیگری نیز وجود دارد ولی هنوز نمی توان به صورت قطعی در مورد موثر بودنشان نظری دارد.

اگر از دسته افرادی هستید که دچار ریزش مو می باشید بهتر است برای درمان به پزشک مراجعه کنید و به صورت اصولی و دقیق برای درمان ریزش مویتان اقدام کنید و با تجویز پزشکتتان از روش های درمان استفاده نمایید.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 588
برچسب‌ها :
پی آر پی مو | ترمیم مو به روش prp , قیمت و هزینه ترمیم مو به روش prp
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 26 دی 1396 - 15:16

پی آر پی مو | ترمیم مو به روش prp , قیمت و هزینه ترمیم مو به روش prp

/0 دیدگاه /در /توسط

ترمیم مو به روش prp, پی آر پی ترمیم مو , روش پی آر پی برای ترمیم مو , هزینه ترمیم مو به روش PRP , قیمت ترمیم مو به روش پی ار پی , متخصص ترمیم پی آر پی : ترمیم مو با مقوله prp به صورت کامل از یکدیگر جدا هستند و اصلا ربطی به یکدیگر ندارند و در واقع ترمیم مو به روش prp وجود نداشته است . در ادامه این پست ما سعی کرده ایم که ترمیم مو و prp را تشریح کنیم.با ما همراه باشید…

ترمیم مو به روش prp

ترمیم مو

یکی از روش های است که می تواند برای درمان طاسی سر موثر باشد و در آن یک لایه شبیه سازی مثل پوست سر انسان تهیه می شود و در آن لایه از موهای صد در صد طبیعی استفاده می شود که دیگر به بانک موی شخص نیازی نیست.

یکی از جدیدترین و استاندارد ترین روشی های که در ترمیم مو وجود دارد روش hrt می باشد که تراکم موها در این روش ها کاملا طبیعی می باشد و قابلیت های مثل سونا، جکوزی، استحمام ، استخر و انجام همه ی فعالیت های ورزشی و … را دارد که همچنین می توان به سشوار، ژل ، تافت ، بابلیس و مش و … به عنوان مزیت های آن یاد کرد.

در این روش خط فرق و خط رویش موها به صورت کاملا طبیعی می باشد به گونه ی است که در درون پوست سر انسان موها رویش پیدا کرده اند. افرادی که نمی توانند کاشت مو را انجام بدهند مانند افراد دارای قندخون ، فشارخون می توانند از این روش ترمیم مو استفاده کنند. روش hrt بدون بی هوشی ، بدون جراحی ، بدون خونریزی و بدون درد است که در یک جلسه می توان آن را انجام داد و برای بیماران سوختگی ، آلوپسی آره آتا ، افراد تحت شیمی درمانی و بیماران لیکن پلان می توان به عنوان تنها راه ممکن مطرح گردد.

تکنیک پی ار پی prp

پلاکت درمانی یا سلول درمانی با نام پزشکی پی ار پی یک فرآورده خونی است که بر اساس آن ، فاکتورهای سلول های بنیادی و رشد پلاکت های خون که در وضعیت استراحت یا غیرفعالی به سر می برند تحریک می گردند و همین تحریک موجب می گردد که دوباره جوانی به پوست و موی شما برگردد و به بیانی دیگر سبب می شود که از ریزش مو جلوگیری شود و حتی گاهی موجب می شود رشد مو دوباره انجام شود.

این روش را به عنوان ایمن ترین راه غربالگری خون می شناسند زیرا که هیچ چیز بجز پلاکت های خون خودتان وارد بدنتان نمی شود.

معمولا حداقل دو الی سه هفته یا حداکثر ۲ ماه بعد از اینکه از تکنیک پی ار پی استفاده می شود زمان لازم است که روی موها و پوست سرتان اولین نتایج مثبت بدست آمده از پی ار پی را مشاهده نمایید. لازم است بدانید که این تکنیک به عنوان یک تکنیک بازسازی عظیم سلولی است و امکان دارد تا حدود ۲۰ ماه هم پروسه و فرآیند سلول درمانی به طول بیانجامد تا بتواند به صورت کامل نتایج خود را منعکس نماید.


 

 

خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 

 


استفاده از روش پی آر پی چه مزیت های داشته است :

  1. این روش در یک جلسه انجام می گردد
  2. از ریزش مو جلوگیری می کند
  3. در برخی از موارد به عنوان درمان مکمل بیماری آلوپسی آره آتا در نظر گرفته می شود
  4. موجب بالا رفتن خون رسانی به محدوده وسط سر می گردد
  5. از خون خود شخص استفاده می گردد و همین علت سبب می شود که از ابتلا به هپاتیت و ایدز جلوگیری شود.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 655
برچسب‌ها :
نباید های که باید برای موهای خود جدی بگیریم
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 26 دی 1396 - 15:13

نباید های که باید برای موهای خود جدی بگیریم

/0 دیدگاه /در /توسط

نباید های که باید برای موهای خود جدی بگیریم : در ادامه به معرفی و بررسی برخی از موارد می پردازیم که در مراقبت از مو های خود باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید ، اغلب این کار ها به صورت روزمره انجام شده و کافیست با اندکی تامل بیشتر در جهت درمان ریزش مو و مراقبت از آن ها  ، سلامتی را به موهای خود هدیه دهیم .

از وسایل قدیمی برای موهایتان استفاده نکنید

بسیاری از افراد متاسفانه عادت به استفاده از وسایل قدیمی دارند مثلا از شانه و برس های استفاده می کنند که زمان زیادی از خرید آنها گذشته است. دقت کنید پس از هر بار که موهایتان را شانه می کنید باید آن را تمیزکنید و موها را از آن خارج نمایید. در هر ماه یکبار شانه و برس را با جوش شیرین و آب تمیز شسشو دهید.بدین صورت که شانه را در درون محلول جوش شیرین و آب بگذارید و اجازه بدهید چند دقیقه ی درون محلول بماند.بعد با دقت تمام آن را آبکشی نمایید. جوش شیرین موجب می شود که همه ی میکروب ها و چربی های در بین دانه های شانه هستند ، از بین روند و در واقع حکم نوعی ضد عفونتی کنندگی را برای شانه و برس ها دارد.

کش موهای نامناسب

بسیاری از افراد از کش موهای استفاده می کنند که موجب می شود موهایشان شکسته شود. لذا باید از کش موهای استفاده نمایید که روکش پارچه ی داشته اند و بهتر است از انواع سنجاق سر یا کلیپس استفاده نمایید. دقت کنید به صورت کلی کش مو موجب می شود که موها دچار آسیب شوند.

سشوار با بالاترین حرارت

سشوار با بالاترین حرارت

سشوار و مراقبت از مو

یکی از مواردی که می تواند بسیار آسیب های جدی به مو بزند سشوار با حرارت زیاد است.این کار سبب می شود که آب موها و موها خشک شوند و در نهایت شما با موی زبر و سوخته روبرو شوید. تا جایی که امکان دارد برای سشوار کردن از پایین ترین حرارت استفاده نمایید.اگر می خواهید درجه حرارت سشوار را بسنجید زمانی که سشوار روشن است دستتان را جلوی حرارت قرار بدهید اگر دستتان اذیت نشد بدانید حرارت متناسب است. وقتی موهایتان خیس آب است اصلا از سشوار استفاده نکنید و با حوله آن را خشک کنید تا حدی که فقط نم داشته باشد سپس با درجه متوسط سشوار نمایید.

کوتاه نکردن موها

موها بعد از مدت زمانی دچار موخوره می شوند و همین موخوره ها سبب می شوند که موها ضعیف شوند و شما برای داشتن یک موهای سالم باید در زمان های کوتاه یعنی هر ماه حدود یک سانت و نیم از نوک آنها کوتاه کنید. چیدن موخوره ها سبب می شود که موهای سالم تری داشته باشید.

برخورد نامناسب با موهای خیس

زمانی که موهای شما خیس است میزان آسیب پذیری آنها بیشتر است لذا در صورتی که با دانه های ریز شانه موهایتان را در این وضعیت روشن کنید موهای شما آسیب می بینید.پس بهتر است از دانه های درشت شانه برای موهای خیس استفاده نمایید.فراموش نکنید در زمان خیسی مو ، با آرامش موهای خود را خشک کنید و از برخورد رفتار خشن با موها پرهیز نمایید.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

شانه کردن از ریشه به پایین

در صورتی که از همان ابتدا موهایتان را از ریشه به سمت پایین شانه کنید سبب می شوید که موها کنده شود و آسیب جدی به آنها وارد شود.اگر می خواهید موهایتان را شانه کنید سعی کنید آنها را به چند قسمت تبدیل نمایید و سپس با دست ، بالای موها را بگیرید و از پایین دست تا اخر موهای خود را شانه نمایید و بعد کمی دستتان را بالاتر بیاورید و مجدد شانه نمایید و این کار را تا ریشه ها تکرار نمایید.این کار سبب می شود که گره های پایین بهتر باز شوند و شما موجب کندن موهایتان نمی شوید.

استفاده های مکرر از مواد شیمیایی

باید بدانید زمانی که از مواد شیمیایی استفاده می کنید در واقع آسیب های زیادی به موهایتان زده اید.شکستن مو ، صاف کردن ، رنگ کردن مو و … همه از مواردی هستند که سبب آسیب رساندن به مو می شوند. تا جایی که امکان دارد از مواد شیمیایی استفاده نکنید و همیشه قبل از رنگ ، صاف کردن یا کراتینه کردن موهایتان با مواد تقویتی ، به موهای خود رسیدگی کنید تا آسیب کمتری را ببینند.

استفاده از شامپوی نامناسب

استفاده از شامپوی نامناسب

استفاده از شامپوی نامناسب

مردم زیادی تصور می کنند که باید همیشه از یک شامپو برای موهایشان استفاده کنند ولی این باور اشتباه است و شما هر بار که موهایتان را تغییر میدهید مثلا آنها را رنگ می کنید باید شامپوی مناسب با آن تهیه کنید و استفاده نمایید.

پوشاندن موها را با انواع محصولات ترمیمی

اخرین نکته ی که در مورد موهایتان نباید از یاد ببرید این است که به چربی موهایتان دقت کنید و اجازه ندهید انواع محصولات تقویتی و ترمیمی جایی برای نفس کشیدن موهایتان باقی نگذارند.زمانی که می خواهید از سرم براق کننده مو استفاده کنید یا هر محصول دیگری ، ابتدا روی دستتان بمالید و سپس روی موهای خود بریزید تا میزان زیادی از موهای شما در یک جا جمع نشوند.

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک کاشت مو و همچنین پزشکان و متخصصین فعال در زمینه کاشت مو برای انتخابی بهتر همراه شماست.

برچسب ها: , , , , , ,

بازدید : 560
برچسب‌ها :
عوارض کاشت ابرو , معایب و عارضه های بعد از کاشت ابرو
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 26 دی 1396 - 14:42

عوارض کاشت ابرو , معایب و عارضه های بعد از کاشت ابرو

/0 دیدگاه /در , /توسط

عوارض کاشت ابرو , معایب و عارضه های بعد از کاشت ابرو , کاشت ابرو چه عوارضی دارد؟  : همه ی ما می دانیم که ابرو یکی از مهم ترین عناصر در چهره و زیبایی هر شخصی است و هر روز افراد زیادی را می بینیم که به مراکز کاشت مو می روند و متقاضی کاشت ابرو هستند.

عوارض کاشت ابرو

ریزش ابرو ممکن است به علت های مختلفی اتفاق بیوفتد که می توان به عوامل ارثی ، استرس ، اضطراب ، نگرانی و … اشاره کرد. معمولا افراد زیادی هستند که می خواهند به روش های خانگی برای همیشه از شر ریزش ابرو رها شوند و از سیر و روغن های گیاهی استفاده می کنند و البته که در بیشتر موارد به نتیجه نمی رسند و در نهایت با مراجعه به دکتر و مصرف قرص و آمپول و دارو می خواهند ریزش موی خود را درمان کنند که باید بدانند داروهای شیمیایی نه تنها کمکی به شما نمی کند بلکه سبب می شوند ریزش از گذشته نیز بیشتر گردد.

تنها راهی که شما می توانید برای جبران ابروهای از دست رفته خود انجام بدهید و دوباره زیبایی صورتتان را بدست بیاورید کاشت ابرو است که در این حالت از موهای پشت سر یا کناره گوش برداشته می شود و در قسمت های خالی کاشته می گردد.

کاشت ابرو به روش های سنتی FIT و FUT

در این روشها دقیقا همان کاری انجام می شود که در مراحل کاشت مو به روش FIT و FUT صورت می گیرد.همان عوارضی که برای کاشت مو به این روش ها وجود دارد مجددا در کاشت ابرو نیز تکرار می شود. عوارضی مانند تراکم موها با فاصله های زیاد ، خونریزی های شدید از جمله عوارض کاشت ابرو در FIT و FUT می باشد.
البته نباید فراموش کرد که بجز معایب که در پاراگراف فوق بیان کرده ایم از بین رفتن گرفت ها و پرت شدن آنها و برداشت های غیر اصلولی نیز در این روش ها وجود داشته است.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

کاشت ابرو به روش FUT و FIT چه معایبی دارد؟

  1. یکی از مهم ترین عوارض این روش در کاشت ابرو ، جراحی های سنگین در قسمت های پست سر و بغل سر می باشد.
  2. وجود خونریزی های شدید
  3. استفاده از تکنسین ها در این روش و در صورت لزوم بیهوشی انجام می شود.
  4. وجود عوارض جانبی و دوران نقاهت
  5. نیاز به استراحت مطلق به مدت دو تا سه روز
  6. ایجاد تورم های شدید در قسمت های اطراف چشم و پیشانی و …
  7. موها خواب یکسانی ندارند
  8. تراکم کم موها

کاشت ابرو به روش های FUE و SUT

یکی از جدیدترین روش های که امروزه بسیار از آن استفاده می شود کاشت ابرو به روش FUE و SUT می باشد.این روش مزیت های زیادی دارد .
در این روش کاشت ابرو به بالاترین تراکم ممکن صورت می گیرد و همچنین خواب مو و مدل آن نیز با مشورت متقاضی صورت می گیرد و همچنین خط رویش در کاشت ابرو به این روش به صورت مهندسی طراحی می شود.

اگر از دسته متقاضیانی هستید که نگرانید روش های FIT و FUT برای شما عوارض و مشکلاتی را به همراه داشته باشند می توانید از کاشت ابرو به روش FUE و SUT استفاده نمایید که دیگر درگیر عوارض جانبی و دوران نقاهت نشوید. پس همواره به مراکزی که برای کاشت ابرو می روید دقت فراوانی نمایید.

برچسب ها: , , ,

بازدید : 559
برچسب‌ها :
تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 26 دی 1396 - 14:15

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E

/0 دیدگاه /در , /توسط

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E : همیشه پزشکان زیادی به افراد توصیه می کنند که از ویتامین E استفاده نمایند، وجود این ویتامین سبب بهبود رشد مو می شود.ویتامین E به رشد و توسعه مویرگ ها و عروق خونی کمک می کند و همین امر سبب می شود که موها رشد داشته باشند و در نهایت در ریشه مو ، جریان خون رسانی بالا رود و موجب شود که رشد موها با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E

اگر در رژیم های غذایی ، ویتامین E وجود داشته باشد شما شاهد موخوره ها و چند شاخه شدن انتهای موی کمتری خواهید بود و در نهایت از تخریب موها که به دلیل موادشیمیایی یا استفاده زیاد از سشوار رخ داده باشد ، پیشگیری می نماید.

متخصصان همواره تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E را به نسبت دیگر ویتامین ها در اولویت قرار میدهند و می گویند استفاده از این ویتامین کمک زیادی به موهای آسیب دیده و خشک می نماید و می توان در طول روز از ویتامین E استفاده نمایید تا بتوانید به بهبود موهای خشک خود کمک کنید و سبب تقویت ساقه های مو شوید البته افرادی که مو و پوستشان خشک است می توانند از روغن این ویتامین نیز استفاده کنند.

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E

تقویت ساقه مو با مصرف مواد حاوی ویتامین E

ساخت ماسک با ویتامین E

برای درمان ریزش مو می توان چند کپسول ویتامین E را با سوزن بشکافید و سپس روی موهایتان بمالید و انتهای موهای خود را با آن آغشته نمایید و اجازه دهید روی یک ساعت روی موهایتان بماند و بعد موهایتان را بشوید.می توانید برای کردن مشکلات خود علاوه بر این موارد ، از ویتامین E در رژیم غذایتان استفاده نمایید.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

این نوع ویتامین در سبزیجات برگ سبز تیره،روغن های گیاهی ، تخم مرغ ، جگر ، مغزها وجود داشته است. البته منابع خوب و غنی شده از ویتامین E ، روغن های گیاهی مثل سویا، ذرت، گلرنگ، آفتابگردان و جوانه گندم هستند. در روز می توان در حدود ۴۰۰ واحد از ویتامین E استفاده کرد و بیشتر از ۱۰۰۰ واحد ، سمی به شمار می رود و اگر در روز ۱۰۰۰ بار واحد مکرر استفاده گردد می تواند نتیجه ی معکوسی داشته باشد که با کاهش مو روبرو خواهید شد . البته بعد از اینکه میزان دوز بالا مصرف توقف گردید ، رشد موها به وضعیت طبیعی باز خواهد گشت.

با زولفینه همراه باشید…

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 544
برچسب‌ها :
نکات مهم در رسیدگی به موی سر
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 26 دی 1396 - 13:59

نکات مهم در رسیدگی به موی سر

/0 دیدگاه /در /توسط

نکات مهم در رسیدگی به موی سر :  زیبایی مو یکی از نکات مهمی است که افراد بسیار به آن دقت می کنند و سعی می کنند همیشه موهای زیبا داشته باشند. زمانی که شخصی دچار ریزش مو یا مشکلات مو می شود سعی می کند سریعا به دنبال راه حلی برای درمان ریزش مو باشد و مجددا سلامتی موهایشان را بدست بیاورند.

افرادی زیادی هستند که برای زیبا شدن موهایشان از ژل استفاده می نمایند و همیشه سوال می کنند که آیا این میزان مصرف ژل می تواند تاثیری بر ریزش مو داشته باشد یا خیر. ولی باید بدانند که به عقیده برخی از متخصصان این ژل ها هیچ تاثیری بر روی ریزش مو نداشته است و تنها بر روی ساقه مو تاثیر می گذارد.


 

 

خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 

 


ولی باید دقت داشت در صورت استفاده از ژل مو ، سبب می شود که موها به یکدیگر چسبیده شوند و در نهایت وقتی می خواهید آنها را شانه کنید دچار ریزش مو شوید.

نکات مهم در رسیدگی به موی سر

نکات مهم در رسیدگی به موی سر

نکات مهم در رسیدگی به موی سر

ژل ها که بر روی ساقه مو، وجود داشته اند با شانه کردن مو ، سبب می شود که موهای که در حال استراحت هستند جدا شوند و فقط برای اینکه بتوانید از این ریزش جلوگیری نمایید می توانید اول موهای خود را بشوید و سپس آنها را شانه نمایید.

شما باید تحت هر شرایطی به سلامت موهای خود کمک کنید و از موادی که سبب می شوند موهای شما دچار آسیب شود استفاده نکنید. همیشه در رابطه با رنگ کردن موها نیز به افراد توصیه می شود که بجای استفاده از رنگ های شیمیایی از رنگ های طبیعی استفاده کنند.

با زولفینه همراه باشید…

برچسب ها: , , ,

بازدید : 609
برچسب‌ها :
مراقبت های بعد از کاشت مو
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 26 دی 1396 - 13:56

مراقبت های بعد از کاشت مو

/0 دیدگاه /در , /توسط

مراقبت های بعد از کاشت مو , بعد از کاشت مو چه مراقبت های لازم است؟ : باید بدانید بعد از کاشت مو باید مراقبت های را از مو انجام بدهید.در ادامه این مطلب سعی کرده ایم تا نکات لازم و ضروری را برای شما عزیزان تشریح کنیم تا پیش از انجام دادن کاشت مو به آنها دقت کنید.

مراقبت های بعد از کاشت مو

بعد از کاشت مو چه مراقبت های لازم است انجام بدهیم؟

در تمامی روش های کاشت مو در واقع اصول یکسان می باشد.اگر شما بخواهید تعریفی از کاشت مو در هر شرایطی بیان کنید اینگونه می گویید که کاشت عبارت از فرآیندی که در آن از پشت سر فرد گرفت ها برداشته می شوند و سپس در فضای که مو ندارد کاشته می شوند. در کاشت مو روش های متعددی وجود دارد که در هر روش نیاز است اقدامات و مراقبت های خاصی صورت بگیرد.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

بعد از کاشت مو به روش های رایج و سنتی چه مراقبت های لازم است انجام بدهیم؟

  1. روزی که شما کاشت مو را انجام بدهید و چند روز بعد (۴ روز ) شما خونریزی داشته اید که باید با استراحت و فشار از خونریزی ها جلوگیری نمایید . دقت کنید که در چنین مواقعی سریعا به پزشک بروید تا او اقدامات لازم را برای شما انجام بدهد.
  2. ممکن است بعد از اینکه کاشت مو را انجام دادید با دست زدن به پوست سر گرفت ها ریخته شوند یا چند عدد از آنها کنده شود.
  3. بعد از دو یا سه روز باید به مرکز کاشت بروید و برای کشیدن بخیه های پشت سر اقدام کنید
  4. لازم است بدانید بعد از کاشت مو حدود ۲ هفته حداقل در منزل استراحت کنید تا مشکلی برای موهای شما پیش نیاید.
  5. کاشت مو زمانی که به روش های سنتی و رایج انجام شود، دارای جراحی می باشد و همین موضوع سبب می شود که شما در صورت ، پیشانی حتی پلک های چشم هایتان تورم را داشته باشید که در چنین شرایطی با قرار دادن سر با زاویه ۴۵ درجه و کمک گرفتن از کیسه یخ می توانید سبب بهبود وضعیتتان شوید.
  6. متاسفانه در روش های کاشت مو به صورت رایج و سنتی ، عفونت نیز وجود  دارد که شاید برای افراد رخ دهد . اول از هر چیزی باید نگذارید عفونت ملتهب شود و باید حتما پزشکتان را باخبرکنید.

بعد از کاشت مو به روش SUT چه مراقبت های لازم است؟

اگر شما از روش SUT برای کاشت مو استفاده کرده اید باید به توصیه ها و مراقبت های بعد از آن نیز دقت کنید که شامل پیروی از پرهیز و مراقبت های عمومی می باشد . خوشبختانه این روش عوارض جانبی یا دوران نقاهت ندارد.

در روش SUT می توان تا ۱۴۰۰۰ تار مو را در یک جلسه کاشت و برداشت گرفت ها به وسیله دستگاه است که این خود یک مزیت مهم به شمار می رود و موجب می شود هیچ آسیبی به گرفت های همسایه وارد نشود و گرفت های سالم بیشتری برداشت شوند و نتیجه ی بهتری را می توان در این روش بدست آورد.

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 556
برچسب‌ها :
ضد آفتاب های گیاهی
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 26 دی 1396 - 13:52

ضد آفتاب های گیاهی

/0 دیدگاه /در /توسط

ضد آفتاب های گیاهی : در این گیاه خواص متعددی وجود داشته است که می تواند برای سلامت موی شما موثر باشد.در این گیاه خوشمزه موادی از قبیل آنتی اکسیدهای قدرتمند ، اسیدهای طبیعی ، آنتی هیدروکسی وجود داشته است که می تواند سبب شود سلول های مرده پوست برطرف شود و پوست را درخشان می نماید و دارای مقادیر زیادی از ویتامین آ است. متخصصان می گویند که در این گونه محصولات ، موادی وجود دارد که سبب می شود چین و چروک برطرف شود.

تهیه ضد آفتاب های گیاهی

کدو حلوایی به علت اینکه بتاکاروتن زیادی داشته است می تواند از پوست در مقابل اشعه ماورای بنفش حفاظت خوبی به عمل بنماید و البته اگر از این عصاره ها در طول روز مصرف شود می تواند سبب شود که تاثیر محافظتی کرم ضد آفتاب بالا رود . شما می توانید این مواد ارزش مند را در میوه ها و سبزی های نارنجی مانند کدوحلوایی و هویج دریافت نمایید.

کدوحلوایی به دلیل اینکه ویتامین های زیادی داشته است ، می تواند سبب شود که موهای آسیب دیده تحت تاثیر قرار بگیرند و به دلیل ویتامین سی و بی که در آن قرار داشته می تواند بسیار مفید برایتان باشد و سبب پیشگیری از سرطان ها و بروز آنها و همچنین تقویت تراکم استخوانی و افزایش مهارت و توان مغز شود.

نور خورشید و ضد آفتاب ها

ضد آفتاب های گیاهی

ضد آفتاب های گیاهی

افراد زیادی همیشه فکر می کنند که قرارگرفتن در مقابل نور خورشید سبب می شود که پوست و مویشان آسیب ببیند ولی همیشه این چنین نیست و برای پوست ، فواید زیادی نیز به همراه خواهد داشت.رساندن ویتامین D به بدن امری ضروری به شمار می رود و برای اینکه سلامت آن حفظ شود باید این مواد برای بدن تامین شود.البته گاهی به دلایل مختلف ، برخی از افراد همیشه در مقابل تششع های خورشیدی قرار می گیرند و برای اینکه در مقابل این تششع ها محفوظ بمانند باید از ضد آفتاب ها استفاده نمایند.


 

 

خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 

 


لازم است بدانید امروزه کرم های ضد آفتابی که معمولا در بازار وجود دارند علاوه بر اینکه خواصی ندارند بلکه ضررهای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.امروزه به جای اینکه هزینه زیادی برای ضد آفتاب خرج کنید می توانید خودتان یک ضد آفتاب خوب به صورت خانگی تهیه نمایید.

میتوانید مقداری روغن از جمله دانه تمشک قرمز ، روغن سبوس گندم، روغن دانه سویا را با روغن نارگیل یا کره کاکائو ترکیب کنید و سپس درون یک بطری آنها را بریزید و اگر به روغنی خاصی علاقه دارید چند قطره ی به آن اضافه نمایید.بعد درب شیشه را ببندید و سپس دورن یک تابه پر از آب بگذارید و تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید به آرامی ترکیب ذوب و نرم شود.بعد از آن شیشه را در بیاورید و اجازه دهید سرد شود و شما می توانید از این ترکیب در فصول تابستان استفاده نمایید.

با زولفینه همراه باشید….

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 543
برچسب‌ها :
لوازم ترمیم مو
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 26 دی 1396 - 13:50

لوازم ترمیم مو

/0 دیدگاه /در /توسط

لوازم ترمیم مو : یکی از موارد مهمی که برای زیبایی همه ما مهم و تاثیر گذار است مو می باشد ؛ معمولا بیشتر افراد به موهای خود اهمیت میدهند و این موضوع بیشتر در خانم ها دیده می شود. ترمیم مو از جمله خدماتی زیبایی است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

لوازم ترمیم مو

برای انجام هر خدمتی نیاز است که وسایل و لوازم خاصی وجود داشته باشد که برای ترمیم مو نیز به آنها در اصطلاح لوازم ترمیم مو گفته می شود.

خلاصه ی در مورد ترمیم مو

ترمیم مو فرآیندی است که در آن از موهای طبیعی استفاده می شود و این موها را جایگزین موهای کم پشت و نخ نما می نمایند و به بیانی دیگر موهای طبیعی در قسمت های خالی از مو کاشته می شوند.

افراد زیادی می توانند از ترمیم مو استفاده کنند و زیبایی موهای خود را برگردانند. اگر شما هم از افرادی هستید که بانک موی مناسبی ندارید یا به دلایل فشار خون ، بیماری های قلبی ، هپاتیت و … نمی توانید کاشت مو را انجام بدهید می توانید از ترمیم استفاده نمایید.

جالب است بدانید افرادی که دچار بیماری های نادر و خاص هستند واز شیمی درمانی ، لیکن پلان ، آلوپسی ،پسوریازیس و … استفاده کردند و دچار ریزش مو شده اند می توانند از ترمیم مو استفاده کنند.

در ترمیم مو یک شبکه شبیه سازی شده روی پوست سر افراد تشکیل می شود و سپس موهای را روی شبکه ها قرار میدهند که روی سطح پوست به وسیله کراتین های گیاهی و سرجری تیپ های مخصوص فیکس می گردند. افرادی که ترمیم را انجام داده اند بدون هیچ مشکلی می توانند فعالیت های خود را ادامه بدهند و این موها قابلیت های مثل ژل، تافت ، رنگ و … را داشته اند.


 

 

خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 

 


برای ترمیم مو چه لوازمی نیاز است؟

لوازم ترمیم مو

همانطور که پیش تر بیان کرده ایم ، برای انجام هر خدمتی نیاز است که ابزار و لوازم خاصی داشته باشیم که به آسانی میتواند آنها را تهیه نمود. برای ترمیم مو نیز لوازم و ابزاری وجود دارد که صرفا پیچیده نیستند و شامل کراتین های گیاهی و سرجری تیپ های مخصوص می باشند.

 

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 468
برچسب‌ها :
ماندگاری ترمیم مو
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 12 دی 1396 - 18:23

ماندگاری ترمیم مو

/0 دیدگاه /در , /توسط

ماندگاری ترمیم مو چقدر است؟

ترمیم مو به عنوان یکی از راه کاری های است که برای درمان طاسی سر و آلوپسی آندروژنیک از آن استفاده می شود.

 

ماندگاری ترمیم مو

ترمیم مو در واقع به فرآیندی گفته می شود که در آن روی پوست شخص شبکه ی شبیه سازی شده قرار می گیرد و سپس موها را روی آن قرار میدهند . لازم است بدانید در ترمیم مو کلیه موهای که استفاده می شوند طبیعی هستند و غیرقابل رشد می باشند.افرادی که ترمیم مو را انجام داده اند می توانند مثل گذشته به فعالیت های روزانه خود مثل جکوزی، سونا، استخر و … ادامه بدهند و البته که این موها قابل مش ، فر ، رنگ و … می باشند.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

ماندگاری ترمیم مو

یکی از سوال های رایجی که بیشتر متقاضیان ترمیم مو می پرسند این است که ترمیم مو تا چه میزانی ماندگاری داردو در جواب باید بدانید برای ماندگاری ترمیم مو فاکتورهای زیادی مطرح هستند که در ادامه به تشریح آنها پرداخته ایم. با ما همراه باشید…

  1. یکی از فاکتورهای مهم در ماندگاری ترمیم مو ، استفاده از موهای است صد در صد طبیعی باشند و البته در برخی از روش ها از موهای کاملا طبیعی استفاده نمی کنند.
  2. شبکه ی شبیه سازی شده در ماندگاری ترمیم مو نقش بسیاری داشته است و بهترین شبکه برای شبیه سازی و قرار گرفتن روی پوست از نانو می باشد.
  3. یکی دیگر از شاخص های مهم در ماندگاری ترمیم مو ، نوع آن است که در وضعیت فعلی از دو نوع کراتین گیاهی و بافت استفاده می شود.
  4. روشی که برای ترمیم مو استفاده می کنید بسیار مهم است و می تواند در ماندگاری ترمیم مو تاثیر زیادی داشته باشد هم اکنون یکی از بهترین روش ها HRT می باشد که در دنیا و ایران از آن استفاده می شود.

ترمیم مو با ماندگاری مفید و بالا

کارشناسان و متخصصان ترمیم مو می گویند که انتخاب روش ترمیم مو در میزان بالا رفتن ماندگاری ترمیم مو بسیار مهم است و باید برای ترمیم مو از بهترین و جدیدترین روش ها استفاده کرد. روش HRT به عنوان یکی از مدرن ترین روش های می باشد که توانسته است مجوزهای لازم را بدست بیاورد و استانداردهای لازم را داشته باشد. در این روش دیگر نیازی به بانک مو فرد نیست و بانک توسط کلینیک و مرکز ترمیم تهیه می شود.

ماندگاری ترمیم مو

برخی از کلینیک ها و مرکزهای ترمیم مو از بانک های موی استفاده می کنند که کاملا طبیعی بوده و پیش از اینکه بخواهند انتخابی داشته باشند به حالت مو ،جنس ، رنگ و … فرد توجه می کنند و سپس مراحل بعدی را انجام میدهند.

یکی از بهترین گزینه های که همه ی افراد متقاضی ترمیم مو می توانند استفاده کنند روش HRT است ؛ اگر شما هم به هر دلیلی نمی توانید کاشت مو را انجام بدهید از این مدل ترمیم استفاده نمایید. هیچ کس با این روش متوجه موهای ترمیمی شما نمی شود و خط فرق و خط رویش نیز کاملا طبیعی می باشد. زیبایی موهای خودتان را می توانید به راحتی بدست بیاورید.

برچسب ها: , , , ,

بازدید : 555
برچسب‌ها :
صفحات وب
از دیگر مطالب ما هم دیدن فرمایید!
درباره وب
About Us
آمار سایت
Statistics
آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 72
تعداد کل نظرات : 0